Tadi time usha usha twitter,tengok Abang Izham tweet pasal P.Ramlee..Dia baru tengok dokumentari yang gua cakap aritu, "Broke n Broken P.Ramlee"..Kalau dia yang talented and successful pun boleh nangis tengok,gua tak tau nak cakap apa laa..He should know better than me because he's a big player in the entertainment industry nowadays..He produced a lot of big shots in our local music scene..Then he talked about the importance of balancing the creativity and the commercial sides of it,before ending his tweet saying he's gonna play one P.Ramlee's song as a tribute with his piano at home..Sweeeeet huh..
Anyway,the summer is about to arrive here in Adelaide..Pukul lapan setengah baru gelap..I still have another paper next Friday..Kepala dah tepu,penuh dengan numbers and figures..So,writing is exactly what I need now to clear some of it..huhu..
I hate summer..Everything usually goes wrong during summers..For the past four consecutive years,every bad things you can ever imagine happened..I don't know why..So hopefully will turn out fine this time around cause I don't involve myself with anything right now..Not even friends..This year is one whole new experience for me..I know I am not being myself for the time being..Alamak,dah macam diary lak..huhu..Stop!Cukup setakat itu..Mari kita rock balik..hehe..
Sejak ada blog ni,I've made some new friends..Rakan blogger laa kira..huhu..Kelakar gak rasa kadang.. Mostly socio political bloggers..We exchanged ideas and informations..It's quite interesting though..Ada yang extreme ala-ala Che Guevara pun ada..wakaka..Tapi kerja power power..Duk oversea.. Subversif..Macam-macam..Ikut pandai lah korang..
Err..bapak mengarut entry ni..Tengok,macam macam mende aku tulih..Ni semua salah Farah Love,Fiza ngan Fa ngajor aku blogging..haha..Ok aah,sebelum gua mengarut lagi panjang baik gua blah study dulu..huhu.. Demi agama,keluarga, bangsa dan negara~:-p..hehe..Ciao..
Simpan tanah dalam tempayan,
Tanamlah hati dengan kilauan,
Sebelum aku mula meraban,
Baiklah gua dan dan gaban~
No more post mengarut after this...
2 comments:
wakakakakaka!
Welcome to the real blogging experience.
Bila lu dah start mengarut tu lah dah kategori blogger sejati.. HAHAHAHAHA!
..baguih ler, byk aktiviti sihat dandan gaban kau hehehe..
Post a Comment